GULVTYPER
Vilkår for reklamasjonsbehandling
-
Informasjonens riktighet: Jeg bekrefter at all informasjon jeg har oppgitt i reklamasjonsskjemaet, inkludert mine personopplysninger, produktinformasjon og feilbeskrivelse, er korrekt og sannferdig.
-
Personvern: Jeg samtykker til at mine personopplysninger behandles for å håndtere reklamasjonen og at jeg kan motta oppdateringer om saken via e-post eller SMS. Mine data vil bli behandlet i samsvar med Scanfloor AS sin personvernerklæring.
-
Dokumentasjon: Jeg godtar at jeg må laste opp relevant dokumentasjon, herunder bilder av produktet, utfylt PDF-skjema og eventuelt kvittering/faktura, for at reklamasjonen skal kunne behandles.
-
Tidsramme: Jeg er innforstått med at normal behandlingstid er 2-4 uker fra all nødvendig dokumentasjon er mottatt, og at mer komplekse saker kan ta lengre tid.
-
Produkt- og installasjonsinformasjon: Jeg bekrefter at informasjonen om produktet, installasjon og eventuelle kontroller av undergulv som jeg har angitt, er korrekt og vil danne grunnlag for vurdering av reklamasjonen.
-
Opplasting av bilder: Jeg bekrefter at bilder jeg laster opp viser det aktuelle produktet og feilen som reklameres på, og at jeg har rettigheter til å dele disse bildene.
-
Oppfølging: Jeg forstår at jeg kan følge status på min reklamasjon via sporingssystemet og at jeg vil motta en bekreftelse på e-post med en link for å spore statusen.
-
Falsk reklamasjon: Jeg er innforstått med at innlevering av falske opplysninger eller misvisende dokumentasjon kan medføre avvisning av reklamasjonen og potensielle rettslige konsekvenser.
-
Kommunikasjon: Jeg godtar at Scanfloor AS kan kontakte meg for ytterligere informasjon eller avklaringer dersom det er nødvendig for å behandle reklamasjonen.
-
Reklamasjonsprosess: Jeg aksepterer prosessen for reklamasjonsbehandling som beskrevet på Scanfloor AS sine nettsider, og at løsningsalternativene (reparasjon, erstatning eller refusjon) vil avhenge av feilen og være i tråd med forbrukerkjøpsloven.
«Jeg bekrefter at informasjonen ovenfor er korrekt, og at jeg har lest og akseptert vilkårene for reklamasjonsbehandling.»